Sabtu, 4 Jun 2011

Malam Yg Membosankan =_=


ermmm,malam yang sangat membosankan . tak  tau ape yang perlu lakukan .
help me .(!) .bosan dgn fb beralaih ke twitter .lps twitter blog .lps blog tengok tv [AF]
AF tak bezz sngat la . tp ok la . rase2 korang sape JUARA thn ni ?
HAZAMA ? AZRI ? LENA ?
ermm, tak kire la sape pom .bknnye hadiah tu boleyh kat kita . buat habis duit je tlg undi dorang. HEHE 
naseb baek aku tak undi . ngee ~ (!)
actually, aku tak kenal sangat pom dorang . seminggu dua ni baru la kenal sape AZRI, ERUL , HAZAMA  n laen2 tu la.
biase la budax ostel la katakan . *winkwink*
lau tanye sal IMAM MUDA aku kenal la. 
ouh . tgk tak yg last td . malu btul lau jd ERUL . ok .mls la nak cter pasal dy .
tp mmg aku suke gile la kat dy td . HAHA . jht btul aku ni .

. ok lah jom men gitar dgn Domo .




ok.bye (!)

1 ulasan:

AQILAH ALIAS berkata...

bkn mlm ni je aku bosan..setiap wktu n mse.. HAHA .. psl erul tu lpkn ye..malu dy nty..opp..*winkwink*