Jumaat, 24 Jun 2011

TQ and TAHNIAH .

Assalamualaikum .
Salam 1 Malaysia n Salam 1 Blogger !

First nak ucap terima kasih banyak2 kpd sesiapa yg sudi jd follower sy .
hanya Allah yg dpt balas jasa baik korang . sory la tak ade award utk korang . tak sempat nak buat .InsyaAllah kalau ade masa nanti sy bg kat korang erk . InsyaAllah . Hehe .

Ouh . sblm terlambat nak ucap TAHNIAH dkt dua IMAM MUDA yg layak ke final . Mabruk IM Nazrul dan IM Hassan . Buat yang terbaik final nanti .Semoga Berjaya Menjadi Imam Muda Unggul.
Tahniah jugak buat IM yang lain .Semoga anda semua berjaya menjadi Imam dan Khalifah yg berjaya diluar nanti . :)

ermm, satu lagi .Tahniah jugak diucapkan kpd kumpulan SEPAH .*dgn nada terkilan . ingatkan kumpulan JOZAN yg merangkul JUARA mlm ni. tp urmmm, rezeki bkn milik dorang. Tp tak pe walaupon Jozan tak Juara .mereka tetap Juara dihati sy . mayb mlm ni ade la salah dorang kat mane tu . Hehe . JOZAN THE BEST . 

Jozan the best . :)

Ouh . mlm ni topik yg sme je erk .first ucap Terima Kasih then, ucap Tahniah .Hehe . bknnye ape, hari ni kekurangan idea sikit .Hehe .

Ok la . tu je utk mlm ni .Nite. Have a nice dream .
Salam .

6 ulasan:

al_hakim berkata...

tahniah pada cik purple jugak..=)

AQILAH ALIAS berkata...

aik..tahniah utk ape ?Hehe..pepe pom TQ

IFA Athirah berkata...

sms jadi punca.nk wat cmne :) http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Hayati Hamzah berkata...

jozan kalah :( sob sob :(

AQILAH ALIAS berkata...

@IFA Athirah .
ermm,slh sye jgak x mngndi dorang.Hehe

AQILAH ALIAS berkata...

@Hayati Hamzah .
hurmm, kalah.mayb bkn rezeki mereka lg.tp dorang ttp juara dihati peminat. jgn sedih .Hehe