Selasa, 7 Jun 2011

'Kisah kantoi aku dengan ....


HEHE . kite buka majlis kite dgn bacaan Basmalah . 

ehem2 . cuba dorang dongak kat atas ckit . nampak tak tajuk aku kali ni . saya guna ganti diri 'aku' k. tak pe kan . jangan la terasa ape plop . HEHE 
meh , cni aku nak citer kisah aku kantoi nga sorang pak cik . alamak ! pak cik ni mmg hensem la .
lau korang tengok pom boleh melting .HAHA . nak tau ke sape ? HEHE . malu la nak cakap . nty ade yang jaelous mati aku . bia la aku nak cakap jugak . name dia Jefri a.k.a Kim Jaejoong .

semalam atau pon kelmarin la . HUHU . aku kuar la nga en. Jae ni . biase la dah lame tak kuar . masing2 bz . dy bz nga show sana sini . aku plop bz nga keje aku ni . time free ni la nak jumpa .HAAHA . otw nak masuk sebuah restoran ni kami terserempak la dgn journalist ni . mulut dy mmg tak de insuran la . tak sampai beberapa minit . citer aku nga en.Jae ni dah sampai ke umum . nak marah betul la aku . sampai my family pon tau . tp tak pe aku suka sangat2 . dah lame sebenarnye nak ckp kat dorang tentang hubungan kami ni . tp takut tak direstui . HAHA . tp alhamdulillah my mom n my dad restui . syukur sangat . kami cadang nak langsungkan perkhwinan bulan depan . jgn lupa datang err . tuk miss KORIE jgn lupa dtg err . tarikh sebenar akan dibgtau lain kali . HUHU . nak cakap GOMAWO la kat pak journalist ni . tnpa pak ntah la camne hubungan kami . HAHA . jemput dtg ye pak . *winkwink*

HUHU . xcely aku join satu contents la . TQ miss KORIE .

nak join . click je banner tu . HUHU .


syarat2 ye senang je . jom la ramai2 join . lg ramai lg bess . HUHU . saia join ni pom ,bkn tujuan nak dpt hadiah . lau boleyh syukur . HEHE . nak suke2 je . ni first time join contents loo . HUHU

meh cni nak tunjuk gambar my hubby .
tadaa . tu anak kami .

p/s : citer diatas tak de kena mengena antara hidup & mati . HAAH . juss nak suke2 je . 
sekian (!)

7 ulasan:

fatimatul zahra berkata...

cop!!aku nk jadi pengapit..tarikh oyak awal2 deh,senang nak tempah baju...

Ct Hajar ♫ berkata...

warghhhhh ! ini tak boleh jadi ! perampas ! XD

grrr !

Qila Violet berkata...

@fatimatul zahra : ok yang .nty I ckp ye.. HAAHA

Qila Violet berkata...

@ct hajar : erh,jgn jaelous k . u kan dah Haaaaaaaaaaaaa ..erh, x leh ckp..HUHU

K O R I E berkata...

haha..
sy comperm dtg kalau awak btolx2 kahwin dgn jeff tue
sy akan jd perampas pd hari tu!!
kekekekeh..

gudjob dear!

Qila Violet berkata...

@korie ..
haha..
lau cam ni x nak jmput la..
hux3..

ok..TQ

inspire bunny berkata...

Salam...singgah dari blog korie :)
Jom baca Bangga Artis Korea "sentuh" Hadiah dari Peminat Malaysia!