Ahad, 5 Jun 2011

aku gila..........

Selamat Pagi semua . nape tak tidur lagi ni . esok kan ngantuk plop .ishh, msk tidur nuh . HUHU .ishh2 (!) pndai sungguh mak cik nih nasihat org . yg die ni masih ralit lagi kat dpn lappy ni . apasal ? ngee (!)

domo pakai spec .sme cam aku . HAHA


ermm,biase la org tua kan mne la boleyh tidur awal2 . hux3 . oitt .nape la sejak 2 menjak ni aku sangat gila dekat cartoon warna koko ni . oh my domokun . i love u . sangat chumill , cute. ouh, chantek banget , i like it .hari tu mase aku pegi KL urh , ade la satu kedai cenderamata ni . bnyak gile jual bende2 sal domokun . gile aku dibuatnye. HUHU . tp aku mampu lihat dan kelih je .eh ,bkn sme ke lihat n kelih .HAHA . tak kesah la pepe pom .*winkwink* maklum la bawak duit cukup2 makan je . dah memang gile sangat kat mnde ni . aku beli la satu keychain . boleyh la buat kenangan pegi KL .dpt jgak la aku merasa pegang domo . HUHU . nak beli bantal dy tu tak cukup duit . yg sederhana tu pom lam RM 70 .lau pegi nga famely conferm aku beli daa . HAHA .Cumill , Chantek , Cute . suke2 (!)

ermm, satu lg yg boleyh aku kaitkan dgn tajuk aku kali ni . spnjg cuti ni mmg aku plg gile la. gile blog . hampir setiap waktu diri aku dpn leptop mengadap blog n twitter je . FB mmg aku tak layan sangat dah sekarang .lau btul2 pnting je aku on9. FB skrang ni membosankan la . mnde same je. tu pendapat aku la. mayb korang suke nga FB tu . teruskan lah ye. *winkwink*

ok lah . mak dah membebel tu . bye (!)


2 ulasan:

Qila Violet berkata...

tuannye nak tidoo daa. domo duk elok2 erk.jumpa lg esok..pagi2 lagi kita jumpa erk .. HUHU

Qila Violet berkata...

love domo ketad2.. x leyh trlepas.. okeyh .dh ngntuk sngt2 nih.chow dulu..enchek blog pom I sayam ketad2 gop... bye dear2..HAHA..