Khamis, 20 Disember 2012

"Blogger Paling Santai 2012: Cenderahati Pertama Santai Leeza"

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger

Eksaited rasa nak join segmen ni. Lama sangat sangat dah tak terlibat dengan benda ni semua. Rasanya ini segmen pertama saya join untuk tahun ni kot. Haha


Jom la ramai ramai kita join segmen Kak Leeza ni. Hadiah menarik menanti kita semua. Hehe. Tujuan saya join ni pun bukan nak dapatkan hadiah tu. Tujuan utama adalah untuk mengeratkan hubungan silaturahim antara blogger-blogger seluruh Malaysia ni je. Kalau ada rezeki, Alhamdulillah.

Siapa la blogger paling santai tu ye??/.Hehe. Saya?.. Santai la sangat update blog pun sebulan satu entri tu pun nasib baik update kalau tak. Herrmm, bulan duabelas ni je aktif sikit, begini la nasib budak SPM. Hehe

Tarikh tamat; 30 Disember 2012, 11:59 malam. Apa tunggu lagi cepat join.

Maaf ye Kak Leeza, saya banyak merepekHehe. Salam Perkenalan dari saya.


Tip Ulat Buku: Baca, cinta dan praktis ilmu baharu :)

1 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/12/blogger-paling-santai-2012-cenderahati.html

salam kenal ditahun baru dari segmen yg sama ;)