Selasa, 1 Januari 2013

Selamat Tahun Baru dari kami di Perantauan

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger

Entri kedua untuk tahun ini dan hari ini. Semoga tahun 2013 menjadi titik permulaan bagi saya sebagai seorang blogger. InshaAllah, akan lebih bergiat aktif dalam dunia penulisan blog ini.


Walaupun hujan melanda tapi itu bukan satu masalah yang besar bagi kami. Sekeping gambar mewakili seribu kenangan. 


Saya dan Mira.. Terima kasih keraa sudi jadi kawan kita ye. Maaf atas segala salah dan silap sepanjang perkenalan kita. Love you


Haii.. nama saya Qila Violet *sambil lambai lambai tangan*, kiri dan kanan saya ni kawan kawan saya. Saya sangat sayang dorang.



Okee.. abaikan tudung kami yang serabai tu. Biasa lah hujan lebat sangat sangat. Hehe. Macam ni la kalau dah nama budak gila lensa hujan batu sanggup kami redah demi sekeping gambar. Haha

Terima lah lima keping gambar kami dari perantauan. Selamat Tahun Baru

Tempat; Pantai Bukit Keluang, Besut, Terengganu... London *bajet London.. *winkwink*


Pada hari anda mengambil sepenuh tanggungjawab pada diri sendiri,pada hari anda berhenti memberikan sebarang alasan,itulah hari anda menuju ke pucak

Tiada ulasan: