Ahad, 14 April 2013

Perjalanan Seorang Wirawati | Majlis Perasmian Penutupan dan Kisah Tanduo

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger

Waa, dah beberapa hari aku tak update blog. Ini semua disebabkan 'keek'. *keek yg dipersalahkan. :P Haha, best tau layan mende ni walaupun aku belum lagi berpeluang untuk upload video aku sendiri,tapi aku happy . Sebenarnye aku malu nak upload ni. Huhu, Sepagi tu memang konfemlah aku layan keek, sebab time tu lah best, line punyer lah laju.

Oke, stooopppp pasal 'keek' .

Cerita sebulan yang lalu. Hoho, kalau tak silap aku peristiwa ni berlaku pd 150313, sebab 160313 tu kami semua dh selamat sampai di rumah masing masing. :P



Majlis Perasmian Penutupan Kumpulan 1 Siri10/13 Kem PLKN Batu Jong, Kuala Krai Kelantan. Majlis ini telah dirasmikan oleh Dato' KP . Untung tau dpt bergambar, bernyanyi, makan bersama beliau. Huhu. 




Muka dicoreng sebelum kami memulakan perjuangan kami.Rindu sgt2 saat ini, bergambar dlm bilik persembunyian sebelum kami berangkat ke medan perang.Haha.

Nak lihat aksi kami sila klik link ini . Perasaan masa tu berdebar pun ada, boleh rasa macam mane perasaan wira wira kita sanggup berjuang, bergadai nyawa demi mempertahankan bumi bertuah MALAYSIA. I LOVE MALAYSIA . :)


 Perjuangan kami tidak akan  tamat di sini sahaja, aku berjanji aku meneruskan perjuangan ini demi mempertahankan negara tercinta.Aku akan guna segala ilmu yg telah diperolehi sepanjang 73 hari di PLKN. Terima Kasih Cikgu-cikgu !!!

Daaannn kini tiba masanye untuk makan. Huhu .


Bihun (salah satu breakfast kegemaran aku di kem), satay lima cucuk, kuih akok bersama air bandung. Terima kasih yg tdk terhingga kepada pihak Bahtera Kirana kerana sudi menyediakan makanan untuk kami semua.




Aksi aksi kami sebelum makan. Happy sangat dpt kawan kawan yg sangat sporting and gila gila. Sebenarnye, dah lapar sangat ni ditambah plak dengan letih yg amat sgt. Tgk aku pun blh tahu dh, dah tak mampu nk tersenyum lebar sgt dah. Hehe *winkwink*

Oke, sampai sini sahaja dulu kot utk kali ni. :) 


Cita-cita membuatkan manusia mengharapkan sesuatu yang lebih sempurna.

4 ulasan:

Luqman Zakaria berkata...

huhu..seronoknye!

Unknown berkata...

ni group ape nie? bravo ke?
hahaha..pgalamn kat sana memang best..
Am pun dah kena dulu tapi bukan kat kelantan tapi N.9.. Btw kat sana memang hutan..hahaha

Qila Violet berkata...

@luqman zakaria sgt seronok. hehe :)

Qila Violet berkata...

@Aminin Sy kompeni Delta. Mmg pun, pnglmn yg tak akan dilupakan. Oh, jauh tu N9, dkt kem saya pun htn jgak :)