Sabtu, 23 Julai 2011

Aku Akan Merinduimu !

Salam 1 Blogger !


ermm,pasti aku akan merinduimu wahai jantung hatiku.Haha !kamu terlalu istemewa . pdmu la tempat ku mengadu,meluah peraaan,berkongsi kegembiraan n segala2nye . Huhu.Tp,hari ni aku akan tinggalkan mu buat seketika.Tak tahu la berapa lama.

Ermm, Maybe minggu dpn aku tak blk kot coz nak pegi camping dkt Bukit Keluang je.tp tak tahu la camne ,kalau blk pon kejap je.waaaa :'(  . Tak pe aku akan selalu merinduimu .TC ye . Haha

Ni part yg plg aku tak suka .BACK TO HOSTEL .dua hari sprti dua saat je.rase baru je balik umah pagi td .ermm,tuk2 ..ptg ni kena blk dah.Bosan !!!!!
Dgn Baju tak siap lg .HW pom tak siap lg.asalnye blk tu nak buat nota QS tp tersalah bawad blk buku SI .hancur ! rilek je kat umah minggu ni.HUHU !


'
'
'
'
'
'
'
'
'
'








Selamat Tinggak Sayangku En.Blog ! Haha *winkwink* .

Ok.Bye~

6 ulasan:

asamasin berkata...

kcian mr blog.. :D

TisuMedia berkata...

salah bawak @ sengaja salah bawak ? haha

AQILAH ALIAS berkata...

@asamasin Huhu.rindu mr blog sngt2.Huhu

AQILAH ALIAS berkata...

@TisuMedia eh,mne ade sngaja.buku SI nga QS tu hmpr sme.nk cpt2 hari tu,x prasan plop.Huhu :)

msredcheesecake berkata...

sonok nye g camping....

dari SB bda follow....salam kenal...

AQILAH ALIAS berkata...

@msredcheesecakesonok sngt tp letih la.ni pom bru blk je.Hehe..Slm Knln :) TQ follow