Ahad, 20 November 2011

Alhamdulillah :)

Selamat malam.. tidurlah.. sayangku.. Hoho 

Ermm, bestnye tidur hujan2 camni . Heee . mesti korang dah lena dibuai mimpi kan ? tinggal je aku keseorangan kat sini . Hoho

Tak sedar skrang jam didinding dah pom mnjangkau ke angka TIGA . not tiga pm but tiga am . Hoho :) . terlalu asyik sngat td melayan cerpen2 & novel dekat penulis2u tu . blh thn jgak err cerpen2 kat situ . sblom ni baca novel2 je .Dua hari lepas saya bace novel tajuk BILA BLOGGER JADI MAID .best gile tp baru sampai bab 15 . bila nak sambung lg yoo . cepat2.. dh tak sbr ni . *winkwiknk*

Korang, tadikan kite baru lepas mamam la. Kenyang sangat-2 . Mula-2 tu buat rilex dulu kononye blh thn lapar la . Heee . ermm, tak lapar mcm mne hari sya tak makan NASI tau . Hoii ! orang kampung aku tak makan nasi la hari ni !! *bangga . td just makan kfc je, with kawan-2.  Huhu  .Fuh, masuk dpr naseb baek la ade maggie . :) Rezeki !


Menu malam ni . Setengah plastik maggi dengan air epal . Hoho . Sungguh menyelerakan . 
Best lo, mkn dlm gelap sorang2 . Heee  

// Tidur \\ 

2 ulasan:

Aku Mad berkata...

ooo.. makan sorang sorang ye :)

AQILAH ALIAS berkata...

@Aku Mad Dh tak de orang nak teman makan sorang je la. Hehe:)